lördag 12 augusti 2017

Grattis älskade Anna

Den finaste och vackraste dottern i världen har vi. Du får de sista jostabären:-), plockade av dem igår som var sommarens vackraste dag och gjorde en paj. Ja vi får tänka att vi sitter här allesammans. Allt gott underbara Anna, hoppas du får en fin sommarfödelsedag, puss och kram 
Och lite nostalgisk, det här var det första i engelskt porslin jag köpte, de kaffemuggarna med rödklöver, åh vad jag minns de roliga gatorna vid West One, tänker rätt ofta på en novemberdag jag gick där och solen värmde så skönt, så jag stannade upp rent förundrad. Tacksam för allt fint och tacksam för att vi har dig.

2 kommentarer:

  1. Tack mamma, världens bästa, och vackraste med, mamma har jag :)

    SvaraRadera
  2. Anna, tack käraste dotter, du är så fin på alla sätt, helt underbar♡

    SvaraRadera

  • Rosa ljus - Jag upptäcker plötsligt att den rosa himlen speglar sej i och studsar igenom fönstret och blir små skära rutor på dörren. Underligt glad blir jag av det.
    19 timmar sedan
  • Gymhäng - Jag har gått och blivit med gym igen! Kan ni tro! Eftersom jag återupptäckt min kärlek för att springa har jag slagit till med ett gymkort för att kunna ...
    1 dag sedan
  • Nytt recept: Svartvinbärspaj - Efter att ha skördat de svarta vinbären på mina svartvinbärsbuskar i min egen trädgård så gjorde jag en svartvinbärspaj. Åh vad god den blev! Kanske smak...
    3 veckor sedan
  • Lite var dag - Ja lite så, var dag när jag var själv så fixade jag med lite av varje, t ex gjorde nytt runt diskbänkens kanter med silicon, svårast var att ta bort det ga...
    8 månader sedan
  • Jag har flyttat! - Inte så långt bort, min nya adress är: http://engelsktporslin.blogspot.se/
    5 år sedan