söndag 2 juli 2017

Sommarberättare

Vilka berättare de är, var och en på sitt sätt, Dogge León och Harriet Andersson, så intressanta! Hunnit med några andra också, en lyssnade jag på för att det var bara, ja så dåligt, så otroligt egofixerat och tråkigt, måste höra hela:-). Rickard Söderberg var också bra men jag hörde inte allt för jag jobbade samtidigt, men han gav ett fantastiskt avtryck och intryck när han ledde Gatans kör, vad fin och duktig han var med alla människor där.

Ska lyssna på så många jag hinner, kan vara många intressanta, ofta dem man minst anar:-)

Uppdatering: Dagny Carlsson lyssnade vi på också den 10 juli, mycket bra, går bara inte att fatta att hon är 105 år, det är bara otroligt!

4 kommentarer:

  1. Ska försöka lyssna på Dogge och några till.

    SvaraRadera
  2. Anna, Dogge bäst hittills tycker jag, hoppas du hinner lyssna.

    SvaraRadera
  3. Ska också försöka lyssna, som du säger, de man minst anar kan vara de mest intressanta. Hörde att Harriet Andersson varit så bra, så henne ska jag lyssna på först och främst.

    SvaraRadera
  4. Annika, precis så, man kan bli överraskad och det är roligt. Dogge berörde och det gjorde Harriet också, båda kändes så äkta och var intressanta dessutom. Andra blir man bara trött på.

    SvaraRadera