onsdag 3 maj 2017

Tredje dagen

... med vårväder, åh så skönt det är! Och blommorna gillar det också, sätter fart nu efter att stått med is och snö, riktigt sträcker på sig:-). Och så blir jag så glad av rummet med den fina blå tapeten:-), nu ska skaffas några bokhyllor, höga och smala denna gång så de lätt går att placera, åh vad bra det blir:-)
Lönnen utanför det Blå rummet knoppas, härligt
Och som en vårhimmel ska se ut:-)
Och här blev knopparna från stålstaden Sheffield helt perfekta
Det andra fönstret speglar sig fint i persiennen här
Och så här ser den ut, nu fick jag rätt färg med kameran och så skiftar det lite efter solljus och lampljus, är så nöjd med alltihop, särskilt att den sitter på väggen nu i hela rummet:-)

4 kommentarer:

  1. Ja, vad härligt med våren, och värmen. På tiden hos er!!
    OCH vad härligt med rummet, förstår att ni är glada och nöjda över det!!

    SvaraRadera
  2. Annika, ja så otroligt skönt! Nästan så jag inte tror det är sant! Din mamma njuter också förstår jag, så fina soliga dagar och idag igen. Helt underbart!
    Och tack Annika, ja så skönt med det klart även om en del återstår med bokhyllor och sånt.

    SvaraRadera
  3. Ska det vara olika färg sådär på ljusen ;)

    SvaraRadera
  4. Anna, jag tyckte det var lite trendigt;-)

    SvaraRadera