fredag 30 december 2016

Vinst eller?

Har inte köpt lotter på tror jag flera år men idag hade jag bestämt det! Och det var så länge sedan att jag inte alls visste, jo att man ska skrapa extrachansen för att se om man har fått dubbelt eller mer på de tre lika det visste jag, men tänkte inte skrapa alls på den andra med två lika, men så gjorde jag det och det blev vinst eller? Ja beror på hur man ser det, fick tillbaka lottpriset så jag upplevde det som vinst, haha.
Sen hittade jag en kisse i affären som kändes bekant och just idag speglar min sinnesstämning ... och den har inget med lotterna att göra, nej det kunde jag inte bry mig mindre om än jag gör, så är det.
Senare ska jag lyssna på Tomas Sjödins "Vinter", om ljuset och att ta mörkret på allvar. Innan har jag läst en lång intervju med honom och han är klokare än klokast.

2 kommentarer:

  1. Anna, väldigt söt:-), såg den direkt, haha, den ska jag ha som nyårspresent bestämde jag:-)

    SvaraRadera

  • Gamla Stan - Lite halvdåliga mobilbilder från en dag i Gamla Stan men de får duga tills jag laddat ned bilderna från min riktiga kamera. Så mysigt var det och tomt på f...
    1 timme sedan
  • Lite var dag - Ja lite så, var dag när jag var själv så fixade jag med lite av varje, t ex gjorde nytt runt diskbänkens kanter med silicon, svårast var att ta bort det ga...
    11 månader sedan
  • Jag har flyttat! - Inte så långt bort, min nya adress är: http://engelsktporslin.blogspot.se/
    5 år sedan