måndag 24 oktober 2016

En kvart på Ikea

Ett riktigt sprinterlopp runt hela och så en trappa ned, haha, vi kom en kvart före 18, trodde det var öppet till 19 men icke. Det var lördag och maken fick ingen mat men hittade honom sedan bland korv och korvbröden. Själv hann jag ändå få tag på trägafflar som absolut inte finns någonstans annars. Ja inte i affärerna här, kanske hos hemslöjden eller liknande.
En ljusstake fick jag syn på, äkta allmoge 1800-tal:-), ja det är deras reklam nu om kommande julen
Brickor kan man inte få för många av, de här var söta tycker jag

4 kommentarer:

  1. Haha, ett besök på The Mothership för dig. Det som jag kallar IKEA. Trevligt. har inte varit där för att kolla in julgrejerna än. Gillar dina brickor.
    Ska ta mig en liten tur till Moderskeppet snart.
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  2. Annika, ett riktigt snabbt besök denna gång:-), ska göra om det tror jag och titta lite mer, är ju alltid kul att se julen ändå och bara gå runt i alltihop, jag ser det som ren avkoppling, haha, finns andra som ser det mer som en skräckvandring;-). En fin måndag önskas dig med, här var en verkligen grå regnig helg men lite bättre nu.

    SvaraRadera
  3. Jag ska fa en ikeatripp i tidig julklapp av maken i slutet av november :)

    SvaraRadera
  4. Anna, låter som en fin julklapp:-), han kan ju ha glädje av den själv också;-)

    SvaraRadera