tisdag 14 juni 2016

Roligt att se

Gläder ett mammahjärta oerhört, tänk i det stora landet därborta att bli omnämnd även där i proffsiga sammanhang. Och tidigare fått pris av staden för sitt ledarskap och utveckling inom vård och omsorg, ja inte pris i pengar men äran, så går det till i det stora landet i väster. Kompetens uppmärksammas. Och lyfts fram även på BBC. Och info når ända till London, är roligt.
Anna har undervisat många akademiker inom olika yrken och även studenter och några barn, är väldigt omtyckt och lägger ned mycket arbete på förberedelser, material, tester, undervisning och anpassar efter kompetens hos var och en. Väldigt duktiga elever har hon också som pluggar stenhårt och lär sig väldigt mycket.

4 kommentarer:

  1. Sånt där bryr jag mej inte så mycket om ;)

    SvaraRadera
  2. Anna, haha, ja jag vet men det är roligt att få erkännande och beröm ibland men du vet vem du är utan det.

    SvaraRadera
  3. Grattis till Anna! Sådant är roligt. OCH som mamma blir man ju så STOLT!! Det är bra att du berättar om ditt barns framgångar, Monica. Det gör ju jag med mitt också!

    SvaraRadera
  4. Annika, tack! Ja Annika, det ska vi visst göra, berätta och vara stolta, ja jag har varit stolt hela livet fast oftast kanske inte sagt så mycket. Och så är man glad och tacksam, det är en rikedom med så fina barn.

    SvaraRadera