tisdag 12 april 2016

I väntans tider:-)

Medan vi väntar på lite mer värme och sol och att våren ska ta fart så tittar vi på det här:-):
 Det är ju otroligt så många gånger vi fikat gott och ätit gott här ute på balkongen, bra med bildbevis för ofta minns man ju de regniga dagarna mest. Det här är ändå bara de senaste åren, från vår till höst, ja ibland har det hänt att vi serverat något varmt här ute i adventstid också. Visar inga kort på gäster, de vill kanske inte fara omkring i bloggvärlden. Var härligt att se detta och roligt att titta tillbaka lite, ska göra det när det gäller blommor och planteringar också. Måste erkänna att jag blev smått hungrig, särskilt av räksmörgåsen och så tänkte jag på att jag ofta bakat, får väl ta tag i det igen.

2 kommentarer:

  1. Alltså, vilken kock du är! Allt ser suveränt gott ut och jag blir SÅ hungrig. Att komma hem till dig, sitta på balkongen, fika och prata. Lylliga gäster!!

    SvaraRadera
  2. Annika, tack! Ja det är inte så dumt att sitta här:-) och kul att titta tillbaka lite och se så många fina dagar/kvällar det är ändå. Ja jag blev hungrig också:-)

    SvaraRadera