lördag 23 april 2016

Högvinst:-)

Efter den roliga föreläsningen i torsdags så gick vi in en vända i en affär där vid torget, de skulle stänga strax och mina ögon föll på blommorna, det stod inget alls om vilka fynd de var men jag har bra känsla för sånt:-), alla dessa blommor fick jag för 30 kronor och just så, det kändes som jag vunnit:-), tittade dagen före på blommor hemmavid men avstod då, usch tulpanerna var så dyra i mataffären och inte så otroligt fina heller men nu, tre buketter är det à 10 kronor och hemma sedan lekte jag blomsteraffär:-), blev så fint och jag så nöjd och maken med för han skulle köpa helgblommor och kom väldigt lindrigt undan;-)
Blev tre fina buketter
Placerar ut vaserna sen och de här tulpanerna var så fina med långa skaft och fick de fina kvistarna till som jag tog från en annan bukett

6 kommentarer:

  1. Det var ju ett fantastiskt pris, nästan som här :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna, tror aldrig det hänt förr:-) och jag tänkte på dig, så fina buketter vi får till fina priser, och så vackert det är med lite mer blommor hemma, blev väldigt fint!

      Radera
  2. Ja, det vill till att fynda ser jag! Så vackert! Tänk vad blommor kan sätta färg och muntra upp!

    SvaraRadera
  3. Lena, tack, ja det är så vackert med blommor inne också och här hade jag tur:-)

    SvaraRadera
  4. DET var ett kap, Monica! Verkligen! OCH så fina de är!

    SvaraRadera
  5. Annika, tack:-), ja verkligen, ja du vet ju hur dyra blommor är här, är det lika hos dig tro? Hos Anna kan man verkligen frossa och köpa så mycket vackra blommor, man behöver inte välja utan kan ta fler buketter, här får det räcka med en för det mesta så jag kände mig så rik denna gång:-)

    SvaraRadera