fredag 1 april 2016

April april ...

fast inget skämt, nej det här gjorde jag igår mars sista dag, fixade lite på balkongen och planterade vita tusenskönor, mycket starkare sol redan och det är så otroligt skönt med ljuset. Idag ska det snöa på morgonen och kännas som cirka minus 4 grader enligt meteorologerna, det hoppas jag är ett skämt! Och så glad att jag köpte ett helt gäng med minipåskliljor långt före påsk, de håller länge här ute och det slår ut nya lite då och då. Blir glad av den vackra färgen och de är så fina solbelysta. Trevlig helg önskas alla!

4 kommentarer:

  1. Ser fint ut! Påskliljorna i min ampel är fina men sniglarna har knaprat på de andra :) tulpanerna har fått vara i fred ännu, är på gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna, tack, det är så roligt att kunna plantera lite nu och ja du har så fint. Hoppas tulpanerna får fortsätta att vara ifred.

      Radera
  2. Vad fint och mysigt du har på din balkong.
    Älskar minipåskliljor! OCH tusensköna!
    ÅÅÅ vad jag tycker om din ombonade balkong! Känner inspo att börja göra uteplatserna fina, jag också. har absolut inte tagit tag i det än.
    Ha en jättefin och trevlig helg!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annika, tack, det är så roligt att kunna sätta lite nytt och göra fint där igen. Minipåskliljor är favoriter, de är sååå fina. En jättefin helg önskas dig också.

      Radera