fredag 5 februari 2016

Alla goda initiativ behövs

Hoppas kommunen är med på det och att de kan jobba mer med detta initiativtagarna:
djurterapi  för barn och föräldrar som bor på flyktingboenden.

Läser i samma tidning om hur otroligt svår situation det är för räddningspersonal av olika slag, Ygeman tänker sig att ligisterna ska bli brandmän själva, ja om det vore så enkelt, är nog väldigt svårt att nå många av dem, med förnuft, när det gått så långt. Och antar att det är mycket droger med i detta beteende, det finns mycket som är svårt att hantera här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  • Gamla Stan - Lite halvdåliga mobilbilder från en dag i Gamla Stan men de får duga tills jag laddat ned bilderna från min riktiga kamera. Så mysigt var det och tomt på f...
    56 minuter sedan
  • Lite var dag - Ja lite så, var dag när jag var själv så fixade jag med lite av varje, t ex gjorde nytt runt diskbänkens kanter med silicon, svårast var att ta bort det ga...
    11 månader sedan
  • Jag har flyttat! - Inte så långt bort, min nya adress är: http://engelsktporslin.blogspot.se/
    5 år sedan