torsdag 15 oktober 2015

Och mera post:-)

Haha, det här måste ha hamnat fel men bra att vara förberedd:
Ja det kan man undra:-), först ska jag gå på ett 60-talsparty med kända artister som spelade då och rockade loss i England och nu fortfarande uppträder, blir dans säger Anna som ordnat det hela och tycker det är en passande tillställning för mor:-), efter det kanske det är dags för pension:-)

Låter trevligt och undrar vem den där doktor Anders är:-)
Det här låter mindre lockande, mingla runt, hmmm, och se vad framtiden kan innebära, kul att de försöker få det att låta hurtigt, vi har ju haft fyra föräldrar, både mina och makens på äldreboenden på slutet och sett och upplevt mycket, inte var det roligt kan jag säga och väldigt mycket tungt arbete för oss barn och barnbarn med, hur de utan snälla barn hade det törs jag inte ens tänka på.

4 kommentarer:

  1. Partyt låter ju trevligt! Rock on!
    Äldre-infon låter hurtig, som du säger. Men verkligheten ser ju lite annorlunda ut, jag vet, jag vet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annika, det ska bli riktigt spännande, är med artister som var våra pojkband:-) och äldre herrar nu, som Beatles och samtida, de som lever, de har stor tillställning i en Music Hall, ska uppleva det vid nästa besök hos Anna:-), folk ser framemot det hela året säger de.
      Äldreinfon ja, idag vet vi ju att det är ännu sjukare de som bor där, de andra måste ju bo hemma. Så mingel, ja man kan ju undra. Nu säger kommunen att de förskjutit våra namn vid utskick så alla inbjudningar hamnat fel, jaja.

      Radera
  2. Svar
    1. Anna, låter väldigt spännande, man undrar hur de ska visa boendena? Kaffe och promenader låter ju bra men gamla får ju inte kommat ut, de svarade inte ens på äldreboendet när jag och flera tänkte lämna veckotidningar där, de gamla vill så gärna ha att bläddra och titta i.

      Radera