lördag 17 oktober 2015

Fin TV-kväll

Och det är ovanlig sysselsättning för mig, var säkert månader sedan jag såg två program på raken, ett år kanske, jag läser otroligt mycket istället, böcker, nyheterna, flera tidningar och följer debatter, lyssnar på musik och en del radioprogram som är otroligt bra och välgjorda, medan maken följer väderprognoserna, Aktuellt och Minnenas television:-), nu tittade vi på både "Så mycket bättre" och "Downton Abbey" som kolliderade lite med varandra men sånt går lätt att lösa i dagens teknikvärld.
Åh Sven-Bertil, vilken karl, 81 år, en riktig snygging och gentleman, kanske den siste och sjunger så bra och trevlig är han och intelligent och kul! Väldigt bra när han gjorde en elegant passning till Miriam som svär så förskräckligt så man inte längre hör vad hon säger annars. Tyckte hon lugnade ned sig när det var hennes tur sedan att sjunga. Förvånad att ingen i produktionen hejdat henne lite. Kul idé med att byta roller och Niklas är bra, väldigt trevlig som värd ikväll. Och jag gillade rapparna, de var bra!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag måste också titta på Så mycket bättre, ska ta mig tid till det idag, tror jag.

    SvaraRadera
  2. Annika, ja det är kul att se, intressant mix på artister och Niklas var värd i det första, tänkte igen på att han är så vänlig i sitt sätt, verkar genuint snäll.

    SvaraRadera