torsdag 18 juni 2015

Presenter

Ja det var mera:-), fick boleron tre stycken av Anna och jag tycker att de är toppen till klänningar och även till en topp och jeans att matcha med, jättebra!

Här försöker jag visa att det var en snygg dekoration på ryggen, så fint

Vi älskar de skotska shortbreads, de här är handgjorda och asken blir fint minne när kakorna är slut:-)
De här inköpte jag själv på en av våra rundturer, så fina muggar med sommarmönster, fyra varianter fanns och bricka och servetter i samma
Maken (pappa) blev inte heller lottlös, en fin tenniströja och en fin skjorta från Anna, så hittade han fina matchande svarta jeans till själv, (hmm), på Fabriken där det fanns så mycket bra, min gröna klänning är också därifrån  (Fabriken får ett eget inlägg sen)
Skjorta från Anna och blå Dan Ryan-jeans

4 kommentarer:

  1. Det stod om muggarna i Allas, tar nog snart slut!

    SvaraRadera
  2. Anna, oj gjorde det, då är de nog slut, vi har inte varit tillbaka som vi tänkt, väldigt fina och somriga är de:-)

    SvaraRadera
  3. De dör muggarna är ju såååå gulliga. Varifrån? Antar att de är slut när jag kommer hem. SÅ vackra och somriga. Perfekta till midsommar.
    Ja, det roligt för oss "barn i utlandet" att köpa presenter till er därhemma. Det är verkligen det. Min mamma och moster bruka säga att de nästan aldrig köper kläder hemma längre därför att jag förser dem :-) BARA kul att kunna ge. Lika kul är det att packa väskan med sverigegrejer då man åker hem.

    SvaraRadera
  4. Annika, ja jättesöta! Det är på Rusta man kan göra en del fynd, har väldigt mycket fint men som snabbt tar slut, tror de här var i begränsad upplaga. Rätt ofta idag hänvisar inredningstidningar dit, är lite kul, för det mesta är väldigt prisvärt men lite annorlunda sortiment än andra har de.
    Ja så mycket fint jag har från England, både fått av Anna och mågen, kan du tänka dig att han går ut ibland och köper en klänning till mig som passar precis, och är min modell, färg och stil och rätt storlek, det är ju knappt jag klarar själv, haha, Brukar fråga om Anna varit med men nej, hon vet inte ens om det. Sen slår han in paket och är hemlighetsfull:-). Ja kul och så roligt att packa upp det man handlat som du säger, resan lever kvar länge då. Jag har väldigt mycket engelskt och får frågor hela tiden för ingen hittar ju samma här:-)

    SvaraRadera

  • Rosa ljus - Jag upptäcker plötsligt att den rosa himlen speglar sej i och studsar igenom fönstret och blir små skära rutor på dörren. Underligt glad blir jag av det.
    19 timmar sedan
  • Gymhäng - Jag har gått och blivit med gym igen! Kan ni tro! Eftersom jag återupptäckt min kärlek för att springa har jag slagit till med ett gymkort för att kunna ...
    1 dag sedan
  • Nytt recept: Svartvinbärspaj - Efter att ha skördat de svarta vinbären på mina svartvinbärsbuskar i min egen trädgård så gjorde jag en svartvinbärspaj. Åh vad god den blev! Kanske smak...
    3 veckor sedan
  • Lite var dag - Ja lite så, var dag när jag var själv så fixade jag med lite av varje, t ex gjorde nytt runt diskbänkens kanter med silicon, svårast var att ta bort det ga...
    8 månader sedan
  • Jag har flyttat! - Inte så långt bort, min nya adress är: http://engelsktporslin.blogspot.se/
    5 år sedan